Ditemukan 2 dokumen yang sesuai dengan query
Winny Arfiani
"
Studi ini berangkat dari minimnya aplikasi komunikasi pemasaran jasa sektor publik dalam membentuk corporate image di instansi Pemerintah Daerah. Dengan tujuan untuk mengetahui bauran pemasaran jasa sektor publik dan interaksi penyelenggara pemerintah dalam membentuk corporate image, penelitian ini menggunakan pendekatan komunikasi pemasaran.
Penelitian ini ingin melihat formulasi bauran pemasaran jasa 8Ps yang meliputi (product, place-cyberspace-time, process, productivity-quality, people, promotion-education, physical evidence, price and other user outlays) dan konsep flower of service (information, consultation, ordertaking, hospitality, ...
"
Depok: Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik Universitas Indonesia, 2016
T45769
UI - Tesis Membership Universitas Indonesia Library
Riza A.N. Rukmana
"
Telecommunication service industry has been facing a rapid development in recent years. There are four kind of telecommunication services (JASTEL) which has their own business performance. Presumably JASTEL Usage - as one of the business performance measures -has been, without exception, affected by Customer Value. Simultaneously Customer Value is most likely be influenced by Customer Requirement and JASTEL Marketing Mix Performance. This article analyzes both the Customer Requirement and Service Marketing Mix Performance Influence onto ...
"
2006
MUIN-XXXV-3-Mar2006-3
Artikel Jurnal Universitas Indonesia Library