Ditemukan 4 dokumen yang sesuai dengan query
D`Allesandro, David F.
Yogyakarta: Andi, 2003
658.827 DAL p
Buku Teks Universitas Indonesia Library
Adi Zakaria Afiff
"
The starting point of this study is the phenomenon termed misleading brand placement, a condition found where the brand placement in a movie depict the brand in a time where the brand has not yet exist, providing the brand an older age. As the brand used in the brand placement is a brand with high brand equity, the combination of older age and high brand equity is suspected to give a higher evaluation of the ...
"
Depok: Universitas Indonesia, 2014
AJ-Pdf
Artikel Jurnal Universitas Indonesia Library
Andi Ikhdar
"
Banyak faktor yang diketahui mempunyai pengaruh terhadap kepuasan maupun penyesalan pada diri konsumen, dalam penelitian ini faktor-faktor tersebut adalah performance produk, informasi dan merek. Performance dalam penelitian ini diartikan sebagai tampilan atau apa yang didapatkan oleh konsumen dan pembelian hp, sedangkan informasi diartikan sebagai informasi mengenai keberadaan atau keunggulan merek hp lain yang tidak dipilih oleh konsumen dan merek adalah sebuah nama atau logo perusahaan penghasil hp (Nokia dan Sony Ericsson). Kepuasan dialami oleh konsumen ...
"
Depok: Fakultas Ekonomi dan Bisnis Universitas Indonesia, 2006
T17005
UI - Tesis Membership Universitas Indonesia Library
Wheeler, Alina
"
Designing Brand Identity is a compendium of tools for branding success and best practices for inspiration. 3 sections: brand fundamentals, process basics, and case studies.Over 100 branding subjects, checklists, tools, and diagrams.50 case studies that describe goals, process, strategy, solution, and result ...
"
Hoboken: Wiley, 2006
658.827 Whe d
Buku Teks Universitas Indonesia Library