Hasil Pencarian  ::  Simpan CSV :: Kembali

Hasil Pencarian

Ditemukan 29198 dokumen yang sesuai dengan query
cover
Bleeke, Nancy
"Introduces sales professionals to the collaborative conversation skills they need to capture the buyer's attention and secure business. This book shows readers how to: prepare for an effective sales call ; identify sales opportunities and the factors that drive buyers to act ; and more."
New York: [American Management Association, ], 2013
e20436771
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Gielda, Steve
"Contents :
- Preface
- Acknowledgments
- Chapter 1: Thinking and acting strategically
- Chapter 2: Understanding buying factors
- Chapter 3: Managing key players
- Chapter 4: Knowing your environment
- Chapter 5: Influencing the competitive landscape
- Chapter 6: Quantifying value
- Chapter 7: Pipeline management
- Chapter 8: Developing a sales coaching strategy
- About the authors
- About ignite selling, inc "
Alexandria, Virginia: American Society for Training & Development, 2012
e20442062
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Miller, William
"Building on the concrete advice and practical, powerful strategies revealed in its predecessor, More ProActive Sales Management provides harried sales managers with a proven method for managing the sales process and their people. Packed with specific, field-tested techniques, this helpful guide focuses on the five primary areas in which mistakes occur: internal team decisions, upward decisions, sales decisions, infrastructure decisions, and decisions regarding the manager himself. Readers will learn how to: regain control of their time, create a proactive sales culture, motivate a sales team, use simple yet powerful metrics, weed out failures quickly, coach and counsel up and down the sales organization, reduce reports to one sheet of paper and 10 minutes a week, forecast more confidently. This book shows sales managers at every level how to manage for great results!"
New York: American Management Association, 2009
e20447782
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Baron, Eric
"Contents :
The celebration or why we need sales teams? -- Meetings, bloody meetings -- Easy to say; hard to do--very hard -- So who does what and when?"
Hoboken, N.J: Wiley, 2013
658.85 BAR i (1)
Buku Teks SO  Universitas Indonesia Library
cover
Farber, Barry J.
Irvine, California: Entrepreneur Press, 2013
658.85 FAR s
Buku Teks SO  Universitas Indonesia Library
cover
Rauzatam Mardiah
"ABSTRACT
Penelitian ini mengkaji bisnis di Indonesia yang bergerak di bidang fashion wanita khususnya tas. Salah satunya adalah produk tas Elizabeth. Elizabeth merupakan salah satu brand lokal Indonesia yang menguasai salah satu pasar tas wanita, yang populer dikalangan wanita dewasa maupun remaja. Tujuan penelitian ini yaitu untuk mengetahui pengaruh dari variabel atribut produk (X) terhadap Keputusan Pembelian (Y) pada mahasiswi Administrasi Bisnis angkatan 2013 Telkom University. Penelitian ini merupakan penelitian populasi yang merupakan keseluruhan populasi dijadikan sebagai responden. Populasi penelitian ini adalah Mahasiswi Administrasi Bisnis angkatan 2013 Telkom University yang pernah membeli tas Elizabeth sebanyak 70 orang. Teknik pengumpulan data berupa penyebaran kuesioner kepada 70 responden yang merupakan keseluruhan dari populasi. Jenis penelitian ini adalah deskriptif kuantitatif. Analisis data yang digunakan adalah analisis regresi linier sederhana. Hasil penelitian menjelaskan bahwa terdapat hubungan antara variabel atribut produk (X) dengan keputusan pembelian (Y) pada konsumen khususnya mahasiswi Administrasi Bisnis angkatan 2013 Telkom University. Berdasarkan perhitungan koefisien determinasi (R2) menunjukkan bahwa besarnya pengaruh variabel Atribut Produk (X) terhadap variabel Keputusan Pembelian (Y) adalah sebesar 65,6% sedangkan sisanya sebesar 34,4% dipengaruhi oleh faktor lain yang tidak diteliti di dalam penelitian ini."
Medan: Politeknik Negeri Medan, 2017
338 PLMD 20:1 (2017)
Artikel Jurnal  Universitas Indonesia Library
cover
Chichester: Wiley, 2014
658.8 HAN (1)
Buku Teks SO  Universitas Indonesia Library
cover
Kotama Guritno
"Penulisan tesis ini dilandasi pada evolusi Six Sigma yang senantiasa berkembang. Six Sigma pada awalnya fokus pada perbaikan proses guna menghasilkan produk yang bebas cacat. Perbaikan pada mesin, fasilitas, prosedur proses, material dan lain-lain dilakukan secara sistematis dengan metodologi Define-Measure-Analyze-Improve dan Control. Perkembangan selanjutnya adalah implementasi six sigma bukan hanya untuk proses-proses yang menghasilkan produk, tapi juga untuk proses-proses transaksional khususnya yang berkaitan dengan pelanggan karena salah satu critical to quality dari sisi pelanggan adalah proses pelayanan pada pelanggan. Tesis ini mengangkat rancangan pengukuran keeratan hubungan (engagement) antara organisasi, karyawan dan pelanggan yang bermanfaat untuk menyempurnaan hubungan itu sendiri guna meningkatkan kinerja organisasi. Pengukuran tersebut yang dikenal dengan Human Sigma diperkenalkan oleh John Fleming dan Jim Asplund dari lembaga riset Gallup. Tesis ini menterjemahkan konsep-konsep tersebut ke dalam sebuah implementasi pada sebuah perusahaan dan mendapatkan bukti-bukti keefektivitasan implementasi dari konsep Human Sigma."
Depok: Fakultas Teknik Universitas Indonesia, 2009
T41165
UI - Tesis Open  Universitas Indonesia Library
cover
Johnson, Winslow
"This valuable book not only identifies the universal success traits that have driven sales for countless products, it also reveals, for the first time, the plans themselves. Featuring the actual marketing plans of well-known organizations, "Powerhouse Marketing Plans" dissects these efforts into their component parts. Whether introducing a new product or creating awareness of a brand extension, marketing and business professionals in all industries will find this a thorough, unique, and indispensable resource."
New York: [American Management Association, ], 2004
e20438431
eBooks  Universitas Indonesia Library
cover
Schwartz, Matthew
"Based on the bestselling American Management Association seminar, Fundamentals of Sales Management for the Newly Appointed Sales Manager helps sales professionals quickly and easily develop the skills they need to succeed in their new managerial roles. Readers will learn how to: * Make a smooth transition into management * Build a superior, high-functioning sales team * Set objectives and plan performance * Delegate responsibilities * Recruit new employees * Improve productivity and effectiveness Making the leap into management -- especially sales management -- means meeting a whole new set of challenges. This easy-to-understand book gives readers everything they need to immediately excel at their new responsibilities."
New York: American Management Association, 2006
e20441432
eBooks  Universitas Indonesia Library
<<   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10   >>